googleaab6371a892762fa.html Picături de cuvinte: Ignoranta,imbecilitate,indiferenta,ipocrizie si prietenie

miercuri, 20 octombrie 2010

Ignoranta,imbecilitate,indiferenta,ipocrizie si prietenie

Hai sa fim seriosi,traim intr-o ipocrizie totala;"prietenii"ne barfesc continuu indobitociti de mediocritatea unora.
Am uitat sensul cuvintelor "a respecta, a iubi si a proteja",ne lasam purtati de instinctele negative,mai bine spus animalice ....
Hai sa fim seriosi,ati mai vazut oameni care sa fie prieteni in intregul sens al cuvantului?Eu nu!!!Sincer m`am saturat de imbecilii ce mi se dau"prieteni",dar de fapt imi sunt cei mai aprigi dusmani!!!
Am uitat ce inseamna:a fi sinceri pentru a iubi,a darui pentru a primi,a cere petru a da,a ierta pentru a uita,a termina pentru a incepe,a visa pentru a realiza....Ne ascundem sub niste false masti,vrand sa uitam de trecut,prezent si viitor....pentru a pacali si insela oamenii mai "prosti" ca noi....Vrei sa fii un om cu O???Daa???Atunci renunta la masca,iubeste`ti,respecta`ti si protejeaza`ti prietenii...Renunta la ipocrizie si imbecilitate...Ajuta si vei fi ajutat!!!Nu mai tipa in gura mare ca nu ti se da...daruieste si ai sa primesti.... Nu mai imparti injurii in stanga si in dreapta ca ai fost umilit..cand tu umilesti in fiecare zi...Respecta si vei fi respectat....Inceteaza sa te mai prefaci...intr-o zi tot adevarul va iesi la iveala si Toti isi vor da seama ce fel De Persoana esti...

2 comentarii:

  1. cred ca imi dau seama cand a foat scris acest "mesaj" si pentru cine ....imi pare rau sa ma uit in urma si sa vad ca am ramas doar cu dezamagirea , desi candva , ceva a fost frumos...:| :(

    RăspundeţiȘtergere
  2. Nu stii cand a fost acest post si nici pentru cine...da,candva a fost frumos...nu a ramas dezamagirea a ramas scrumul...fumul s-a pierdut in zare...focul s`a stins..si nimic nu mi mai este de folos acum!!!

    RăspundeţiȘtergere