luni, 7 martie 2011

Mesaj pentru mama!

     Pentru mămica mea, care mă răsfaţă, mă alintă, mă ceartă, mă împacă, mă lasă să cânt(chiar dacă geamurile mai au un pic şi se sparg, ea încă mă ascultă), mă îmbrăţişează atunci când plâng, mă ascultă atunci când vorbesc (şi eu nu vorbesc puţin deloc), pentru cea care mă cunoaşte cel mai bine,  pentru cea care ştie că iubesc ciocolata, urăsc peştele şi urăsc să se joace cineva în părul meu, pentru că ştie că urăsc iarnă şi iubesc vara, care ştie când sunt supărată, atunci când sunt veselă, care ştie când am nevoie de ajutor, pentru cea care ştie când vreau să fiu singură, pentru cea care crede în mine şi în  forţele mele.Pentru cea  mai frumoasă mamă din lume , pentru Elena Dănescu!
   
   Te iubesc mami!
 
 Te iubesc:
* pentru că eşti mereu acolo pentru mine.
* pentru că eşti prima pesoana care şi-ar da viaţă pentru mine.
* pentru că mă iubeşti aşa cum sunt!(rea si egoistă)
* pentru că mă alinţi!
* şi atunci când mă cerţi!
* chiar şi atunci când îmi spui că sunt răutăcioasă şi mult prea orgolioasă!
* pentru că râzi atunci când îţi spun că eşti "cea mai rea mamă din lume"!
* pentru că mă răsfeţi cu ciocolată!
* pentru că îmi pregăteşti mâncarea preferată!
* pentru că mă cerţi atunci când sunt dezordonată!
* pentru că nu mă cerţi atunci când mă strâmb la tine!
* pentru că îmi răspunzi la cele 1000 de întrebări.(1000 de întrebări într-o singură zi)
* pentru că nu te superi atunci când te trezesc de dimineaţă că să îmi faci părul sau să te întreb unde îmi sunt pantalonii x pentru că eu nu îi găsesc!
* pentru că eşti printre singurele persoane care mă întreabă de ce sunt supărată şi care chiar aşteaptă un răspuns.
 
 Te iubesc pentru că eşti cea mai bună mămică din lume!Te iubesc pentru că eşti mama mea!
 Mami, la mulţi ani de Mărţişor!

Tu iai spus mamei tale cât de mult o iubeşti?Nu?Ce mai aştepţi?Pune mâna si mâzgăleşte o felicitare!

4 comentarii: